Tefal Foodprocessor DO5468 zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Foodprocessor DO5468 zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

ruud 09-01-2018

top ding!

Ik vind dit een goede hulp voor in de keuken. Het neemt veel snij en hak werk uit handen waardoor je snel en gemakkelijk klaar bent met gezonde maaltijden. Ik heb hem vaak gebruikt voor het raspen, snijden en hakken van ingedrienten. Dit gaat erg makkelijk. Hij is sterk en draait snel genoeg om te kunnen malen. De prijs kwaliteit verhouding vind ik bespreekbaar. Je krijgt veel accessoires erbij waardoor je veel kan maar de prijs is aan de hoge kant. Zeker omdat de spullen niet allemaal in de vaatwasser kunnen. Maar ik raad dit product zeker aan!

nicell514 03-01-2018

Teleurstellend

Dit apparaat is uitermate teleurstellend. Terwijl ik deeg wilde maken in de Foodprocessor danste het apparaat over mijn werkblad. Ook het snijden van groenten gaat niet goed. Er blijven grote stukken achter op het snijmes of ze vallen langs het snijmes alsnog in de bak waardoor je groenten niet allemaal gelijk gesneden zijn.

Pluspunten

• Handig formaat
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen stevige basis
  • Lastig schoonmaken
  • Doet niet wat het moet doen

Ndg 03-01-2018

Mooi compact en krachtig

Veel keukenmachines nemen veel ruimte in op het aanrecht deze is echter mooi compact , wel jammer is het dat alle losse spullen ook allemaal los liggen en dus makkelijk kwijt raken. Alle functies werken prima en door de krachtige motor kost het ook geen enkele moeite . Schoonmaken is gemakkelijk afspoelen onder de warme kraan na gebruik en het is weer klaar voor gebruik.

Pluspunten

• Krachtig genoeg
  • Voelt degelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel extras
  • Compact

Minpunten

• Veel losse onderdelen
  • Niet makkelijk op te bergen

Csinka 02-01-2018

Compacte keukenmachine

De foodprocessor is compact en neemt dus niet zoveel ruimte op het aanrecht in. Daardoor kun je hem makkelijker laten staan. Er zitten een zeer beknopte gebruiksaanwijzing bij. Daardoor is het even zoeken hoe de machine in elkaar te zetten. Helaas wordt ook niet beschreven welke schijf of mesjes je het beste waarvoor kunt gebruiken. Dat is jammer omdat ik hem 4 weken mag testen en dat is niet voldoende om precies uit te zoeken wat waarvoor geschikt is.
Hoewel je de foodprocessor niet dagelijks gebruikt, ben ik er wel heel blij mee. Ik eet meer dan de gemiddelde hoeveelheid aanbevolen groente, het liefst vers. Dan is het heel prettig om een machine te hebben die het fijne snijwerk van me overneemt.

Pluspunten

• groente is snel gesneden
  • compact

Minpunten

• zeer summiere gebruiksaanwijzing
  • met als gevolg een hoop uit te zoeken

Kim G. 31-12-2017

Prettige keukenhulp voor een schappelijke prijs

Een prettige keukenhulp voor het snijden van groentes, het malen van noten, het kloppen van eiwitten of het bereiden van een kleine hoeveelheid smoothie.

De afgelopen feestdagen heb ik deze machine zeer intensief gebruikt voor allerlei gerechten cq. baksels. Eigenlijk doet hij alles naar behoren en maalt hij zelfs noten tot een mooi meel. Wat ik vooral gemakkelijk vond, was het opkloppen van eiwitten, dat vind ik altijd zo'n gedoe met een mixer en nu was het een fluitje van een cent!

De processor-kan kan niet van het onderstel (motor) af, zonder eerst het deksel te verwijderen, dat vind ik wel apart. Soms is het handig om alles even in zijn geheel weg te kunnen zetten.

Pluspunten

• Apparaat is lekker compact
  • Alle taken voert hij naar behoren uit
  • Goede prijs
  • De zuignappen waardoor de machine stabiel staat

Minpunten

• Fragiel uiterlijk
  • Geen opslag om de onderdelen bij elkaar te bewaren
  • Blender-kan is vrij klein

RobL 30-12-2017

Compacte keukenmachine met veel functies

Zeer compacte keukenmachine voor een schappelijke prijs.
Deze machine is zeer veelzijdig door de diverse opzetstukken en hulpmiddelen.
Het opbergen van deze hulpmiddelen is iets lastiger aangezien ze niet allemaal in de opbergbak passen.

De machine is eenvoudig in elkaar te zetten en heeft ook niet te veel knoppen. De handleiding van het product mocht iets overzichtelijker en veel uitgebreider.

De kwaliteit van de messen is tot nu toe perfect. Groente wordt mooi gesneden of gehakt. Er zit een schijf bij voor het "kloppen" van ei of slagroom. Voor ei is de kwaliteit goed, de slagroom wordt niet echt lobbig zoals dit het geval is bij een normale mixer.

Al met al is dit een mooie machine die meerder lossen apparaten combineert in een.

Pluspunten

• Compact
  • Veel opzetstukken
  • Eenvoudig
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Schoonmaak